2011-12-03 - Colin hemma igen <3



Idag hämtade vi hem Colin. jag började med en sovmorgon till halv 8,
sen promenad till mina 2 "gamligar" fodra och tog ut, mockade också så klart.
Gick hem åt frukost, sen myste lite med Älskling, sen åkte jag,Danne och Lars olov
emot Tierp, stannade vid Gävle och köpte orginal pellets åt dom "gamla pållarna"
Var framme  i Tierp runt 11 kanske?Tomas hade redan tagit in Colin när vi kom.
Vi vart bjuden på Kaffe,fick Colins Pass, Pratade massa trav och allt möjligt...:)
Sen vid runt 12 tiden lasta vi, tog en liten stund innan Tomas fick in honom, men han gjorde det HELT själv..Kanon ;)
Resan hem gick bra,Lasta ur gick in till boxen, han heja lite på Wille sen var allt som vanligt igen ungefär,
bara att Colin är lite större nu. typ lika som wille spännande o se hur stor han blir, men kommer nog bli en valack utav honom, orkar inte bråka med en hingst ännu ,;)
men han är bra fin min lilla "bebis"

Var lite sorgligt att se när dom stod vid transporten och Colin nosa på Tomas jacka o så vidare
ETT stort + till dom på Årsta gård som har kört in och greja med Colin sen Maj månad,
Ännu roligare att dom är så trevlig och pratasam och ger förslag hur jag ska köra också vidare!
OM ni har någon unghäst som vill på bete i sommar så ÅK dit, det är riktigt kul!

Nu ska jag fundera lite på bloggen.. haha har mycket mer som jag skulle behöva lära mig..
allting jag har skrivit är ju under kategori "allt" men man kanske kan ändra lite någon gång, vi får se!

blir nog mer bilder på Colin i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0