2011-12-05


Min nya favorit<3Aldrig ska jag lämna dig min älskade bebis

Känns så underbart att ha min bebis hemma igen, på fredag blir han en valack,
sen börjar körningen igen..!
Haft han hemma i 2 dagar nu och jag kan ju säga att jag är överlycklig!
Han är fruktansvärt lik Grace, äckligt lik också,precis lika på gången, samma sätt när han blir sur o med mera...
Wille som står bredvid honom när jag har han på gången, stod och slicka på honom idag, halva han var liksom blöt. Märkte de när jag tog in honom..inte vet jag varför han gör de men så länge han inte biter honom.
Grace skriker o börjar nog brunsta vilken dag som helst.!Tror nog inte att hon fattar att de är hennes son som är så snygg ;)

Just nu är allt på topp, underbar  pojkvänn, bra praktik plats, och sista MINA 3 hästar är tillsammans igen,

Hästarna går ut runt 7-8 tiden och kommer in 4-5.. ute hela dagarna vill ej ha dom ut längre nu när de är så äckligt mörkt!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0