2011-12-09 - Kastrering


Nu har han blivit kastrerad.. efter 4-5 st lungande så gick det, fick mycket lugnade, han stod inte stilla efter men sen vid 4 vart han bättre. så det fick att kastrera men fyfan vilken humör denna häst har, så jag gjorde nog rätt ändå. Han bet vetrinären, Han slog fast han egentligen inte skulle kunna, haha, han ville inte bli kastrerad, men det var nog bäst så. NU kan jag inte ångra mig mer, och Vetrinären tyckte också att de var lika bra..¨
Hon berätta om en hingst som attackera en människa, han bröt alla revben, vart biten på en muskel o med mera,den hästen var jätte snäll o hade aldrig gjort något dumt, men efter 10 år så slog de slint i huvudet på den.

Colin och dom andra är ute just nu , han skulle gå så mycket som möjligt så han inte blir stel..
Det gick bra för mig o titta på svimma inte iaf, haha
nej men sånt man lär lära sig om man ska kunna hålla på med hästar, anser jag iaf

Nu har jag 2 valacker o ett sto... 2 av dom gamla o ej kan springa mer på travet, men så svårt att göra sig av med dom ! eftersom jag har vuxit upp med mina små hjärtan :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

va fin han är!

2011-12-12 @ 19:12:45
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0