2011-12-11


Hästarna var så underbara i morse <3


Tar ut först Grace, sen Colin och sist Wille, eftersom han ska vara smartast. Som tur var så lossnade jag hans grimskaft ifrån grimman innan jag öppna leddet, han stod o ladda för att springa. så han började trava typ direkt när han kom ut, Snacka om lycka <3
Dom fick vara ute till 5 idag, jag borsta o dona där i ca 2 timmar i kväll. Grace som ALLTID går själv in efter borstningen råkade ramla om kull, går ner på knäna, sen fastnar i boxlåset skrapar bort lite päls så hade på blå spray, sen gick vi ut så jag kolla ifall hon vart halt, men denna dam tål nog mycket nu för tiden...
Fick hjälp ikväll med att spruta Colin och tvätta hans sår efter kastreringen, sen gick vi 4-5 gånger ner till vägen. Och han skötte sig super bra, RIKTIGT snäll kille<3..super glad att ha han hemma :)
Hon som hjälper mig att spruta o greja Colin ska få ett täcke av mig till hennes ponny, storlek 115, Colin var för stor för det.. så kan gärna ge bort de, kosta bara 50 kr på odal förra vintern ;)

Jag och Älskling har varit duktig idag, städat hela lägenheten, nu är de fint , så slipper vi städa i veckan då vi är på praktik o jobbet :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0