2011-12-12



Idag har Colin gått igenom in till dom andra SOM tur var så var dom andra snäll emot honom...
ny kastrerad och han ska ta de lungt säkert att han gjorde de på förmiddagen, TUR var att jag gick ifrån praktiken och skulle ge lunch..
Dom fick gå in halv 1 idag, pga av detta, sen skulle vi fixa strömmen o tråden på kvällen och märkte att strömmen ej funka ! SKIT..
sen tror jag vet varför han sprang igenom, snöras i från taket, och de gjorde dom rädda o han sprang igenom??! såg att dom vart rädda när de rasade när jag var där.
Inte bara heller, hade slut på sånt jag ska torka på såret efter kastreringen, så blir fixa noga i morgon.
Sen har min bebis sprakat sig själv också, men inget djupt. Hade på blåspray så nu är mina händer blå också haha!

COLIN hade iaf tur i oturen, dom andra har kunnat faktiskt jagat ut honom när han gick igenom också
så får ge dom anra beröm idag 


nu sovdags god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0