2011-12-13



Idag har hästarna fått varit inne, men har gått 4 gånger ute med Colin så han inte skulle bli stel...
strömmen funkade inte i hagen så ville inte riskera något..
så min dag har sett ut såhär
Stallet,praktik,stallet, hem och åt, stallet...
så har fixat lite i selkammaren, fixat huvudlag åt Colin, mockat så klart, bytt vatten, borstat, myst med Grace,
Köpt ny strömaggregat så nu funkar strömmen kände ja, haha ;) har man ingenting att testa strömmen med så tar man ju handen på tråden så känns de iaf, så gick runt på vissa ställen och kolla de,
Sen ändra jag gamligarnas ledd, där de är snö så slipper dom halka omkull.. isgata på gården vid stallet, salta lite idag med de regnar väl bort som vanligt när jag gör någon nytta  ;)
Slutade 4 och kom hem halv 9 typ jag är helt död, trött.. så nu gör jag en tidig kväller


Har säkert missat massor med orkar inte,!

Närmaste på bilden är gamligen Wille, längst bort Colin, Grace var sur så tog ingen bild på henne ;)

GOOOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0