2011-12-15


Grace Business på bilden en vacker tjej<3

Dagen såg ut så här idag för mig, gick upp tjugo över 6, åkte till stallet tog ut och mockade,
gick hem och duschade ca 8 kom pappa och hämta mig körde fram mig till byn för jag skulle på möte,
Sen hämtade farmor och farfar mig, körde mig till praktiken så kom dit runt 10..
Slutade runt kvart i 4a, gick hem, böt om, sen skjusade Älskling mig till Stallet,
böt vatten, gav hö och hade upp foder, tog in dom typ halv 5 lr något.
Borsta av, sen hem och åt, åkte till mamma o gratta henne sen skjusade Danne mig o gav hästarna vatten,
jag hällde ut halva vatten hinken över min sko :')
haha Klaant...


Vi ska låta Colin sår vara tills på söndag, är nog inte så bra att göra rent o de varje dag...
Han verkar iaf pigg , han sprang iaf ihagen o de idag, och är faktiskt lugnare redan min dröm prins..

Nu är det sovdags igen, i morgon är jag ledig, så ska fixa stall.städa,fram till byn


natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0