2011-12-16


Vackraste ängeln <3


idag har det inte hänt så mycket, stallet,städat,rönnåsen,mamma,hem,stallet typ
haha
Huvudvärk har jag också idag, bläää!

iaf har jag tänkt på en sak.
Tänk  hur mycket tårar Grace har tagit emot ifrån mig, tänk hur mycket hon har tröstat mig
Wille har också alltid funnits, han kollar med rådjurs ögon när han ser att man är ledsen..
Zugi som jag hade var också bra, han liksom trök ner mulen på axeln och tröstade..
Efter mormors död så var jag i stallet mycket, skolkade ifrån skolan för att vara i stallet,


Jag saknar mormor ännu, livet vore så mycket lättare om hon fanns vid livet.
jag tänker på henne varje dag,varje dag när jag ser grace så ser jag mormor framför mig...
jag älskar dig, vi ses snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0