2011-12-18...


Älskling på sin skoter <3


igår skulle vi grattat Älskling som fyller 20 på Onsdag, så åkte upp till rönnåsen.
Där var mamma och Danne, började med att jag fick en Cider,
sen älskling en, sen vart de mer cider o öl.
Hahaha
Dom slog tydligen ihop födelsedagarna eftersom kevin ska på opration igen nästa år, i Febuari tror jag det var.
Så därför de vart såhär.
Det var riktigt trevligt igår, och fulla vart vi med, haha
en TOPPEN KVÄLL TACK FÖR ALLT ALLA!!

Så i morse hade jag en som gav hästarna frukost så dom kom ut 9 idag, men de dör nog dom inte av.. huvudsaken dom får mat och kommer ut lite.. mockat hann jag också göra i morse, spåna och dona, så har bara lite kvar i stallet, sen i kväll ska vi spela bingo lotto...
iaf så spela jag på v75, första gången, 5 rätt fick vi tyvärr ingen utdelning men bra ändå för att vara första gången ;)

Colin verkar mycket lugnare redan , jätte snäll att gå med också vidare, ska göra rent hans bakben i kväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0