2011-12-19


Buse har varit i samma hage med dom andra idag igen, 2 gånger... Haha
han vill vara med sin mamma igen ;)
Iaf så har jag varit på praktiken idag, kul kul o vara med barna bästa som finns nästan...;)

Iaf så har  vetrinären varit till stallet igen, och måste fortsätta med spruta o med mera...
Colin sparka o högg emot VET.. men de gör ju ont också så vet han väll att de var hon som kastrera honom också...
Grace gick in i boxlås helvetet igen med vet hitta inge fel på henne..
fattar inte varför hon går in i de så här helt plöstligt...


*borde inte hålla på me Colin själv
*borde flytta hästen innan han gör något dumt
*akta så han inte sparkar dig
* han kommer bli elak


JASSÅ har jag iaf inte märkt något av, han har aldrig varit dum emot mig, och sen hon som hjälpte mig att göra rent hans kastrerings sår, borde han isf hugga  o sparka o greja emot med?
eller har jag fel??


Jag älskar min COLIN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0