2011-12-20


Min idé att släppa i lag Grace och Colin var ju smart iaf, men redan runt halv 10 hade Colin gått igenom till Wille...haha...hade en som åkte dit, så han stängde av igen, men denna gång Colin i stora, men han hade gått igenom igen när jag kom vid 3 tiden så lät dom vara så jag mockade o greja medans o de gick bra..
Så i morgon släpper jag dom i hela hagen alla tillsammans!
Colin ska få spruta också  i morgon kväll...också så ska hans sår göras rent.!

Fått ett problem med Grace. hon är rädd för boxen så hon springer in till boxen, vilket blir att hon kommer åt väggen idag igen, men vart inge sår då jag har tejpat bomull där på väggen hon gjorde illa sig sist,
Haha

funderar om ja ska sko henne o börja köra också ;)


torsdag sista dagen på praktiken, kommer sakna barnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0