2011-12-24JULAFTON


Kevin har varit snäll i år :)BÄSTA LILLEBROR!!



En underbar dag med underbara männsikor!Tack för en bra dag, fick även  träffa fasters ögonsten Melwin så otroligt söt. Älskade BARN<33


och jag kan inte släppa att de går rykten i byn över min häst så
eftersom rykten går i denna by så skriver jag ut de här.. De går runt att min lilla älskade Colin är elak, han råkade bita vetrinären vid kastreringen...SEN om han vore elak skulle inte jag kunna stå vid bakbena o göra rent hans ben me tvål o vatten, sen skulle nog han varit elak mot pernilla som hjälper mig att spruta o göra rent hans sår!.. sen skulle nog Rosén sagt något med isf!!


Nu tänker jag sova, för i morgon så ska hästarna ut också haha ! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0