2011-12-29


Min finaste sagoprins <3

Skriver inte så mycket mera.. vet inte varför men har inte mycket att skriva om heller.
Hästarna går mest ut och in i från hagen, Colins sår håller på att läka, Han får spruta ännu och något som kallas för "botta" som ska egentligen smakar illa som fan, men min pojke äter de med sitt kraftfoder, men betfor som ska vara gott strunar han i haha, Speciell min kille., <3
Vi väntar även på hovslagarn eftersom Colin lyckas klivit av ena sulan på skon, där av kan jag inte pröva köra honom ännu..
Ska pröva longera honom någon gång med, eller ganska snart...:)

Grace är nog svart sjuk på Colin eftersom han får all tid nästan nu,
Egentilgen skulle jag ha gjort mig av me Grace så hon får någon som vill rida lr betäcka om henne,får hemskt fina föl kolla in colin;) men det är svårt,
hon har satt sin plats i mitt hjärta, min bästa vänn, <3
Kommer aldrig glömma tiden med henne på travbanan, ucha, tänk när hon vara nära att vinna på Bollnäs men det var en annan som spurtade förbi.. lr ja Grace vart rädd för "ån" som rann där hon skulle ha sprungit så hon vek ut och slutade 2a...

Wille gubben får vara kvar tills de märks att han inte vill något mer,!<3

Ska snart gå och ta in dom och fixa i ordning inför natten
all snö är borta så vill inte ha dom ute tills 5, blir så mörkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0