2011-12-30

I morse sov jag över, skulle upp före 7 för att ta ut hästarna lite tidigare, men slog av klockan tydligen och vakna kvart i 8 av ett sms, och då hade jag även fått en sms, jag som alltid brukar vakna och gå upp...
Sen skynda jag mig till stallet tog ut, mocka,sopa rent, så det vart snyggt,gick hem åt frukost sen tillbakafick hjälp att rulla in en höbal, hämta sen spån...
Drog en sväng till farmor och drack kaffe sedan hem för att städa men runt 1 vart jag så trött så gick o la mig och sov till kvart i 2..SKÖÖNT!
Tillbaka till stallet runt halv 4 tiden, fixa vatten också vidare tog in och borsta och dona..
Åkte sen tillbaka runt 6 , jag och en Kompis Amanda.
Jag spruta Colin själv för första gången idag, också fick Amanda göra rent såret, uhh!
Det gick jätte bra för att vara första gången!TUSEN TACK AMANDA för hjälpen idag!
Ska sova, ska försöka gå upp halv 7 i morgon!
Kanske en kattunge flytta hem hit, ska kolla på en på söndag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0