2011-11-07

Hej, nu har jag raderat allt i denna blogg och ska börja skriva om Hästarna,livet.
Just nu står det rätt stilla på häst fronten, har möjligen ingen tävlingshäst
Har 2 gamla travare som bara går  i hagen, blir borstad och äter massa mat,
Har också en ett åring som bor nere hos Tomas Rosén, åkte dit i Maj för bete med andra 20 1 åringar så han har nog lekt hela sommaren.
 Han kommer nog hem till mig i December igen och då är han inkörd, ganska skönt slipper jag hålla på med det, :) Hört att Rosén är duktig med inkörningen, iaf var jag dit för ca 2-3 veckor sen och då åkte jag efter min Prins han sprang bara och va som att han ha varit inkörd jätte länge, men dom började ju i September. Det blir nog bra med tiden med honom, vet inte om jag ska försöka behålla han som hingst, vi får se!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Roligt med en hingst :)

2011-11-07 @ 13:53:41
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Dedde

ja det ska bli kul, hoppas han blir lugn bara :P

2011-11-07 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0