2011-11-10.. underbart <3



I morse var jag istallet runt halv 8, fodra och släppte ut mina 2 små vänner. mockade och spånade, sen hem fort för att äta frukost. Sen vidare till Landin, där jag gjorde någonting jag inte har gjort på 2 år eller mer,
jag körde närmligen en häst, DET var så jävla underbart, så överlycklig så..
Var så skönt i travet och allt, så härligt när hästen låg på så det kändes i mina armar.. ååå KÄRLEK<3
Var där hela dagen,selade och dona med Suzanne och Amanda, borsta någon häst. Underbar dag, jag älskar det!!
Tänk om man hade ett jobb så man kunde köpa en gård så man kan börja på allvar med travet.Nästa häst jag köper blir de nog ett Kallblod :')men det kommer nog dröja ett tag ändå...!
Eftersom jag körde idag så längtar jag ännu mer tills Colin kommer hem, fatta vad underbart !

i kväll åkte jag och Älskling in till gävle och handla. så fixa en som tog in hästarna, åkte dit runt 8 och kolla läget med dom, ucha lortgrisar! blir nog borsta dom innan dom går ut imorgon... haha ja sån är jag  ;)

på bilden är det jag och min första egna riktiga häst, Zugi <3
min "problem häst".. när jag tog över honom riktigt efter mormors död så var han rädd för massa saker,
vattenpölar,bilar, och massa fjant saker, men jag vann hans förtroende så till sist fick jag rida och köra honom,men tyvärr så börja han dumma sig stegra,springa ut i skogen, jag åkte efter och med mera, och vi hitta inget fel på honom, så vi tror att de hände något med pysyket så han fick avsluta sitt liv 2008. men han vet att jag älskade honom över allt annat, och jag hatar att jag aldrig fick ta ett riktigt farväl i från honom, eftersom jag var bortrest i kina.... min fina Zugi, hoppas du och mormor har det bra tillsammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0