2011-11-13

Gick upp kvart över 7, tog en kort promenad med Aja sen vidare till stallet,
fodra och hade ut hö, la på Grace täcke för att ta ut henne så på vägen ut till hagen trampar hon mig.Hela jävla foten.. ont gjorde det också o hon ville inte kliva av foten heller så jag drog på nå kontsigt vis så jag kunde gå ut till hagen halta som en gamal åsna! HAHA..Wille var där i mot snällare, fick sitt tjocka stalltäcke sen gick han sakta ut.. Sköönt! mockade och fixade till i kväll. får se hur foten käns då. annars får dom nog vara oborstad en dag till... kan knappt ha mina egna skor så :(
lyckad morgon? Neeej!
Jag brukar ju jobba på helgen men inte denna, ganska tur eftersom hon trampa på foten.!
blir nog en lugn dag ändå..

Det är colin på bilden under en körning i Tierp då jag åkte med,
filmade också men vet inte hur jag laddar upp...haha!

Hoppas ni får en bra dag, !

vilka är det som läser min blogg egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0