2011-11-14



Hästarna kom ut kvart över 7 i morse, bytte vatten överallt och fixad klart massa,sen gick jag hem och år frukost,städa, läste dom bloggar jag följer sen åkte jag till rönnåsen med Danne och släppte Sissi och Lady (hundar) så dom fick springa lite.. Tänkte longera båda hästarna idag, men tyvärr han bara wille eftersom de vart så mörkt så ville jag inte hålla på längre. Wille skötte sig faktiskt bra den lilla korta stunden typ 10 minuter, jag ville se hur han sprang och om han hosta nå, men har var riktigt fin och hosta ingenting.=sköönt!
Avmaskade båda idag också lite sent men ändå...Gracr borstade jag bara idag, Lortgrisen 2. haha


måste ladda upp bilden på syster och Grace i somras.
syster han faktiskt kärlek till mina hästar hon gör dom så lugn varje gång hon kommer dit, så roligt att se
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0