2011-11-15..

Som vanligt kom hästarna ut tidigt kvart över 7 fixade klart allt förutom maten i krubban som dom får efter jag har tagit in dom. Iaf så följde jag med mamma till Rönnåsen, promenad med hundarna Sissi och Lady, gick väldigt mycket idag, i skogen, skid- backarna sen lekte vi lite på parkeringen vid lilla röda stugan :')
 Hundarna var så duktiga!
 Följde med mamma hem till dom sen och hjälpte till att bada Lady.
Sen vid kvart i 5  kom Älskling och hämta. Dirket till stallet och tog in dom, borsta av dom lite snabbt sen hem och gjorde mat...
vid 8 tiden fick jag så jävla ont i ryggen och gick ut till bröstet,trodde att jag lära åka in till akuten, men med alvedon och mamma kom och massera ryggen med hästlinement så släppte de... tror jag.. haha Hästlinement hjälper allt ! haha...
värken höll i sig i en timme ungefär inge skönt alls kan jag lova, F
Mamma berätta att hon brukar ha lika ont likaså brorsan och mormor hade så...
 spännande!



 Har iaf funderat på..Nästa häst jag SKA köpa blir de nog ett Kallblod,
men måste nog gå ett tag eftersom jag har 3 och knappt nå inkomst!
Ska läsa upp mina IG ämnen efter nyår sen efter de försöka hitta ett jobb!

Nu ska jag läsa andra bloggar så nu orkar jag inte skriva!
haha


Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: Jag gillar också speciella hästar. Jag älskar att ta mig an hästar som ingen annan har klarat att få någonstans. Älskar utmaningen och trycket för att få ordning på dom så att dom fungerar och springer på bra :))

2011-11-15 @ 22:03:03
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥

Kul att du ska skaffa kallblod =) dom är charmiga!

2011-11-15 @ 22:13:53
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0