2011-11-16

Idag har det varit ganska lugn dag för mig, Fixade stallet i morse, gick till farmor på en kaffe, sen vidare till rönnåsen (åkte bil dit ) Hade pappas hund med mig också hade mamma sin där + brorsans. Dom sprang och hade jätte kul. underbart!
stallet igen vid 5 typ och borstade.. :)

Har haft huvudvärk hela dagen nu börjar ryggen värka igen, SUCK!tagit alvedon igen så hoppas de går över så jag får sova...

Bilden är på mitt vackra varmblodsto, Grace Business
Synd att man inte har råd med en till fölis :3

 

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Hej.... Hon smiter även där det är ström =) Hon tycker det är skitkul här där vi har stolp med trådar. där hon bodde förut var det sånt vitt plaströrstaket med tre lager eller vad man ska säga, och där gick det ju inte smita ut =)

sen är hon så liten så hon tar sig ju under grinden när det bara var den översta kvar =)

2011-11-16 @ 21:36:13
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0