2011-11-20 - Helgen!


Colin som fölis :)

Har haft en ganska bra helg, Igår gick jag upp vid 6, tog ut min sen vidare o jobba lite,
Rätt lugn dag var det iaf, eftersom 3 var o starta, gick bra för dom, 2,4 och 7a :)
Som vanligt när jag jobbar så för någon av hästarna sår! SUCK.
och speciellt när dom är borta, när Dom starta "raiden " på v75 så vart tapper sparade övanför ögat o jag ensam i stallet, de va inte kul ska jag tala om för er!
Men sånt är livet när  hästarna går i lag, men denna häst som gjorde illa sig igår hade nog ramlat i hagen o fått skon på nå konsigt sett. men de var inte så djupt.Hade de bra med hästarna ändå ja <3
Sen åkte jag upp till Carina med "hundtidningar" har närmligen 15 valpar, men nån åkte idag;)
Hahah är man uppfödare så är man!
Sen åt jag och tänkte eftersom hästarna mina har täcken på sig idag så är dom väl inte så skitiga
men jag hade sååå fel!
Såg ut som 2 lortgrisar ungefär... SNÖN kom nu !! ;D så lärde borsta dom också noga ><

Men i dag söndag har vi varit i valbo med Älskling o syster.
Köpte en ny tv, sen lite små saker på dollar, och present till Kevin som fyller 5 år på tisdag.
eftersom de regna idag fick mina 2 hästar gå in vid 4, brukar komma in runt 5 annars. så dom var så nöjda att få komma in, bytte hö idag med, äntligen!..

Haha vad dålig jag är med att göra punkter, stor bokstav och med mera
men de för ni räkna med,
+ att de finns stav fel överallt nästan xp

Förövrigt så vann Tomas Roséns Prince Of Tomorrow monté igår
Stort grattis!



Hoppas ni har haft det en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0