2011-11-21


saknar bästa 740 in som gjorde så jag och älskling träffades genom Lunarstorm...HAHA

Iaf så har jag inte gjort så mycket idag, tagit ut hästarna,mockat,varit hos farmor hela dagen typ.
Runt 4 tiden så åkte jag till stallet SOM tur var, där väntade 2 lortgrisar, Grace var värre än Wille konsigt nog.
Hela manen var lerig, och de är inte så lätt att få bort blötlera då inte... haha.. så har nog fuskat ganska mycket.
Det märks i morgon hur hon ser ut ;)
Kan de inte bli - grader ute så jag slipper lortgrisarna ett tag..
Wille verkar trivas med sin mat nu, börjar nog bli rundare också så skönt!
Får se hur han ser ut om 3 veckor typ, de var nyss jag började med de nya!

Älskar min Oskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0