2011-11-22 Kevins dag<3


Kevin på Pax, Gävle ponnytravets  pålle

Idag har de inte hänt så mycket iaf inte på dagen,
som vanligt, hästarna gick ut runt 7 och in vid kvart över 4. blir så mörkt nu:( . 
Sen nu i kväll så har vi varit hos mamma och grattat lillebror som blev 5 år idag.
Eftersom han är handikappad så kan han inte göra saker själv,
Men man såg hur glad han blev av alla presenter och att folk kom
Jag kramade om Kevin och gratta honom ifrån flera på fb,och han skratta.
så tror nog han tackade ;)
Kevin föddes handikappad, och det är en sak so jag har lärt mig att leva med nu..
Ett tag mådde jag dåligt över de eftersom han inte kan leka o springa som alla andra 5 års barn :(
Men han är så go bästa lillebror jag kunnat önskat<3
Han gillar dessutom trav, varje gång han kollar på travet så skrattar han o sitter och hejar på, så kul att se :)

På bilden så rider han en häst för första gången i sitt liv och han var så nöjd,
synd att man inte hade råd så skulle jag köpt en shettis till mina små syskon,
så Kevin kan ridträna dom säger att de ska vara bra för handikappade barn

Älskar dig lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0