2011-11-23

Jag vet inte vad jag ska börja. Har gjort som vanligt gick upp vid 7 tog ut hästarna o fixa stall.
Sen åkte Danne, jag och Kjell till Carina och hälsa på och träffa små söta valpar <3
Hon har just inge hästar hemma, eller jo fölmärrar + Gerry, Sen är ju Vickan där med men hon flyttar nog snart.
För er som undrar föder hon upp travhästar ;)
Åkte sedan till Rönnåsen grilla korv o gick lite i skid-backen, Hörde något konsigt djur som vissla o hundarna vart livrädd så funderar om de var en Nalle som stod o kolla på mig! UCHA jag vände o gick ner och berätta för dom där...
Åkte hem sen o gick o tog in mina 2 fina hästar,
longera Grace, men de är något som är fel, så här osäker har hon ALDRIG i hela sitt liv varit..
går inte beskriva hur hon är, men inte samma GRACE som hon var när vi starta o vänta Colin :(
vart något fel när jag lånade ut henne
JAG gjorde fel fel fel!! Ångrar det så mycket

Jag saknar min snälla gamla Grace så som hon var, mitt hjärta <3


Ikväll har jag varit nere hos mamma, myst med älskade vovven Sissi, så underbart hon låg i mitt knä 1 timme. mys<3..
Imorgon blir de städning,sen kommer Minty en golden tjej som ska vara här tills på  Söndag,följa bloggar, följa travet och med mera...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0