2011-11-28.- dagen började bra....

I dag har jag varit på praktik, men började dagen med att gå till Pappa med Aja, sen åkte jag med Älskling till stallet, sen tog jag en promenad till Praktiken, som för övrigt är på ett dagis..
Grymt kul och fick direkt en kompis som är 2 år, en flöt allt på  :'')
Började 8 slutade 4... FÖRSTA kommentar vid lunch "du verkar ha bra hand om barnen, dom gillar dig"

Sen gick jag dirket till stallet och tänkte fixa klart stallet, men de hade mamma gjort, så tog in bara o borsta o gav kväller... :)
Fick dålig nyhet idag angående Colin, jag får inte ha honom där vi hade blivit lovad..
så nu blir de flytta han till stallet där ag har gamlingarna,
och nu till

 NACKDELARNA DÄR

*INGE BRA KÖRVÄGAR,80 väg neranför + bilisterna förstår inte att en häst kan bli rädd
*KAN INTE STÅ PÅ GÅNGEN O SÄTTA PÅ VAGN
*BOXPLATSERNA är rätt så bra MEN inge galler och han är hingst, och Grace brunstar typ jämt!

FINNS EN åker där men vet inte om den är så bra att köra på, men kanske i vinter om de kommer snö!

ibland känns allt meningslöst och ibland fundarar ja varför jag ha hästarna...
 :(men jag älskar dom och JAG ska inte sluta KÄMPA, har hållit på i flera år och MER KAN JAG!!

BILD PÅ STALLET!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Fint stall ju!



Hemma hos mamma kan vi inte heller sela på inomhus på stallgång, för det finns typ ingen! Så vi får gå till andra stallet 500 meter bort och sela på där :)

2011-11-29 @ 07:42:45
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Dedde

ja de är rätt fint, trvis super där.:)

Aha okej, ja de kanske funkar ändå för mig då :p

2011-11-29 @ 18:06:28
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0