2011-11-30

Klev upp tio i 7, åkte och kasta ut hästarna, som vanligt krånglade det sig med täcke, eftersom allt var blött sen igår, regnade igår här...;(
men ut kom dom, och jag vandra vidare till praktiken.
8-4 idag med, väldigt kul lär jag då säga, men man blir grymt trött !
Jätte bra personal och jag trivs SUPER BRA!
barnen är hur gulliga som helst, !
Idag när jag tog in hästarna så såg dom ut som lortgrisar,
(mamma hade mockat idag TACK)
så jag slängde åt dom lite hö åkte hem och åt, sen tillbaka till stallet och borsta, böt box så Wille fick en mindre och Colin får stå  i Willes gamla sen ;)
spånade och åkte hem, duscha, gick till pappa sen vidare till farmor på en kopp kaffe. SUPER!
Nu håller jag på att tvättar ;)

Ränkar ner dagarna, så länge jag har längtat men Tordag och Fredag kvar
SEN åker vi till Tierp och hämtar bebis, så på lördag står han i boxen o träffar sin riktiga mamma igen... ;)
men han kommer nog bli en valack , eftersom de känns bäst för de just nu! och han kommer kunna gå i lag med kompisar sen!




Kommentarer
Postat av: sofie

hej! va roligt och se en blogg med travhästar! :D alt bra? :)

2011-12-03 @ 14:39:06
URL: http://stallotur.blogg.se/
Postat av: Dedde

hej, tycker du? . jo allt är bra här, med dig då?

2011-12-03 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0