2012-04-01


I morse gick jag ,Charlie och Aja till stallet, tog ut hästarna, mocka, fyllde på vatten, hö har dom redan ute så
Dom har en rundbal ute eftersom dom är ute ganska så mycket,så slipper dom vara jätte hungriga när dom kommer in.
Har varit ledig i från Colin idag, så vi åkte till Jysk och köpte en ny säng, lite skillnad i från en 120 till 160 (;
Slipper jag få en smäll i sömnen av Älskling haha!närä! har bara hänt en gång.. (:
När vi kom hem skulle jag hjälpa till och bära upp saker, men...
jag tappade taget sen skratta jag som en idiot, och allt slutade med att Älskling bar :p
Tänkte även äta med Älskling idag klockan  4 skulle han vara hemma, och då blev ju maten kall så jag fick äta själv idag... Han kom hem ca halv 5..
Sista dagen,, han åker i natt igen,sedan kommer han hem på TORSDAG....;(
Och sedan började toksnöa också mitt i allt, så hästarna fick gå in runt 5 idag..
Grace var gemom blöt eftersom hon går utan täcke idag, så dom fick vara oborstad idag, också pga att jag hade smått huvudvärk hela dagen....
Skit saker. hatar huvudvärk...

I morgon blir det en dag hos Colin och gänget igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0