2012-04-02 -

Stallet idag igen då..
Mockade åt Colin tog reda på lite tvätt sedan var de dags att börja sela hästar,
8 hästar vart körda idag..
Min lilla pojk också, Suzanne körde idag också, han var jätte duktg igen så nu börjar de närma sig att jag får köra honom.. (:
Har även myst massor med Pommen också, alltså denna häst har sitt egna lill Charm. :))
Colin fixade jag också så klart, han har visat en dum sida, "vägra gå in i duschen " heter den,
men vi får backa in honom dit in, så han lär sig.. Han måste ju lära sig å gå in i duschen eftersom de kommer bli ganska mycket sånt i sommar + travet..:pp
När jag kom hem gick jag till Pappa och gjorde mat, sedan började det att snöa igen,så runt kvart över 5 gick jag och Charlie till Wille och Grace ,
Tog in dom och försökte borsta dom lite, men Grace var ju utan täcke idag så hon var mest blöt :3
Wille har börjat tappa vinterpälsen massor nu :D

Just nu är jag inte på så bra humör så orkar inte skriva så mycker mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0