2012-04-09

Idag har det varit en stall dag igen då,Körde Colin som stått i 2 dagar, han var svår i början som att" försöka köra en vägg"..Men efter han fick springa ett tag så vart det mycket bättre.
Kändes jätte fin annars och sprang på bra :)
Borstade och fixade som vanligt sedan,åkte hem vid 2 så fixade Suzanne resten och gav kväller..(:
Åkte ner till mamma var barnvakt så dom fick handla, Kevin satt och skratta framför tvn. (:
Sedan när vi kom hem råkade jag somna en halv timme kanske?
Gick vidare till mina andra 2, mocka,borsta och fixa, Wille hostar igen, pga av damm tror jag, haha han får skylla sig eftersom han ska rulla sig varje dag (;


Charlie då!
Han får tyvärr inte springa lös på åkern nå nu,Märkte igår att hans trampdyna har spruckit, men inte så mycket. Blödde lite igår, la om med jodd, sedan smörjade jag dom andra trampdynorna, med (Locobase)  salva.Som funkade kanon,!
La om i morse också med jodd.
Och nu i kväll med Idomin, så får vi se i morgon bitti hur det ser ut.Han värkar inte ha nå ont iaf,för jag på trycka och greja där.
Han har iaf blivit smalare, har inte tränat så mycket heller, orkar liksom inte på kvällarna, blir så trött..Har ju fullt upp med hästarna och skolan.. Ska komma igång i veckan och försöka gå iaf 30 minuter på kvällen, går bättre nu när jag har Lasse Stefanz som jag kan lyssna på! haha!,

Så om ni ser en galen människa som går och sjunger för sig själv så är det bara jag!
fast Charlie är ju också med då!...
Imorgon åker älskling igen och blir kanske borta till FREDAG!!!!!!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0