2012-04-10

Idag gick hästarna ut före 7. tänkte att de var lika bra att ha täcke på dom idag, och så rätt jag hade
regnat halva dagen!
Åkte till Colins stall och mocka o dona lite, hem vid 12 på lunch sedan vid 1 åkte jag tillbaka och Oskar åkte till skogen....;/
Var hemma vid halv 3 igen, tog och sov en liten stund sedan upp till pappa och gjorde mat,
Charlie följde med upp dit så han fick äta kväller där uppe.
Sedan var det bara att åka till Grace och Wille för att ta in dom,
dom var genom blöt. så wille fick ha filt inatt, så han inte blir sjuk..Grace klarar sig alltid, hon är inte frysen av sig.
Tänkte städa i kväll men hoppade över de eftersom Charlie taar med sig alla grus in igen så då lär jag städa varje timme.. haha ;)
Gör nog det i morgon ist!

Och nu i kväll så vart jag akut sugen på att börja köra Grace... får se hur de blir i sommar :p vi måste börja jobba med kontakten igen..känner jag, ta med henne på en promenad någon dag och myser lite.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0