2012-04-12 vovvar

Igår kväll var jag ner till mamma en sväng, klippte Skippen lite, jag stod på huk sådär halv timme ungefär.
Och jag kan ju lova att de gör jag aldrig om, för fy vilken träningsvärk jag har idag, är som att jag red någons häst i en timme...haha!
Fick till Skippens tassar riktigt bra! stolt.
Sissi tänkte jag ta någon annan dag. Klippte hennes klor o lite tassar iaf.
Ska försöka köpa trim maskin tror jag, billigt på jula ;)

Ni vet Charlie hade ju nå sår vid tassen, så Mia var och kollade på de idag och de var inget farligt alls. typ som skrap sår, så nu kan vi andas ut och börja leka igen,
Var till stallet så han fick vara lös, och han vart så nöjd!Så prövade lite saker,
sa till honom stanna, sedan gick jag och ropa, sen mitt i när han sprang så ropa jag stanna, och han sakta av o stanna några steg före mig, ska göra så några gånger så stannar han nog i mitten snart.
Skulle egentligen börja träna allvarligt 1 -2 gånger i veckan, men med min dålig fantasi så blir de väl att bara leka på åkern.!Haha!
Iaf  så tyckte Mia att han har blivit jätte fin!

SÅ KUL ATT HÖRA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0