2012-04-18 2 år <3

För 2 årsen runt 8 tiden på morgon när jag kom till stallet så låg denna underbara kille i boxen.
En torr liten hingst unge låg där så fint, han hade svårt att resa sig upp, så vi bestämde att mjölka ur Grace för att sedan ge honom i nappflaska och mycket riktigt så blev det med.
Han låg där i mitt knä och åt ur nappflaskan, det var så underbart ha honom i mitt knä. Han var så jävla söt <3 ögonblicket jag aldrig kommer glömma!
Sedan gick allt så fort.. Han växte och växte...
Dagarna gick och han blev allt busigare. hihi.. Var ju nyss han åkte på hingst bete, känns det iaf som.
Men det är ju också snart 1 årsen.. 
Colin  har nu blivit så stor så han tränas inför travet och ska så småning om gå Premie. :)
Alltså jag kan skriva hur långt som helst om honom!

Iaf idag körde jag Colin igen efter skolan,
han fick även morötter eftersom han fyller år!
Han var jätte duktig och fin. så kul att köra igen och jag älska honom så mycket min prins!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Ååh va söööt... snart har jag en sån där liten... kan knappt vänta!!



colin har blivit en stilig häst, hoppas det går bra med träningen!

2012-04-19 @ 00:06:53
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0