2012-04-21 /

Igår körde jag Colin igen, han var jätte duktig, så stolt. 
Körde även lite först med honom,så Amanda låg efter med Urania en sväng.
vi mötte även bil, 2 gånger men samma bil och de gick bra också!
Han var så avslappnad och fin! bebis!

Idag har jag jobbat där vid Colin, Snöat har de också gjort, ucha..
Fixade Colin på förmiddagen vid halv 11, masserade och myste lite..Han bara stod och tyckte livet lekte.
Sedan gick jag in till fikarummet en sväng, när jag kom ut så såg jag att Colin låg ner, så gick in till honom och myste även lite i boxen, han låg kvar fast jag öppnade dörren duktig kille :)
Sedan så knuffa han lite på mitt knä så jag flytta mig och då börja han att rulla sig haha, go killen. <3

Idag har Grace och Wille inte varit ute så mycket, hagen ser ut som en grishage och blött överallt, prövade att ha dom ute men efter sådär halv timme stod Grace vid leddet och ville gå in.

Hade fullt upp igår, först stallet, sedan nästa stall, vidare till mamma, vidare till viken, åt Pizza där med brosan och hans familj, sen så kom vi hem halv 12 och då gick vi och la oss, eftersom jag skulle upp 6!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0