2012-04-22

Idag har det varit fullt upp igen.. Vaknade vid ca 8, tog hundarna och gick till stallet, tog ut och mockade åt hästarna, gick hem och  väckte Oskar eftersom vi skulle skjutsa Louise till Sandviken som ska sova över hos storebror så vi stannade där en sväng så jag fick mysa lite med Melwin.
Sedan var de vidare till Öb, dollar,valbo,biltema.. Köpte nya Jeans som jag ska ha på dopet på lördag.
När vi väl kom till Ockelbo igen hämtade vi Sissi som ska  sova hos oss inatt, då mamma och Danne är borta.
Jag tog Sissi och Charlie till stallet runt 4, tog in hästarna gav mat, borsta inte idag. Gör det i morgon istället.
Jag och hundarna tog en sväng på åkern..
Ojoj vad dom sprang och hade kul, Charlie försökte få igång Sissi att leka men hon vart chokad tror jag när han börja skälla och hoppa runt så hon sprang i från honom...Hahah
Var riktigt roligt att se hur dom sprang och hade sig på åkern (:

Klippte Sissi runt huvudet och öronen idag, köpte en trimmer på  öb, den går väl säkert sönder snart, eftersom den var billig.. haha men har ju Garanti på den (;

I morgon blir det en kördags igen med Colin (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0