2012-04-25


Sjukling, hals ont och är trött... Sovit halva förmiddagen, i morse tog jag iaf ut hästarna.
Hem och la mig och sov.. Det här har jag inte tid med, har fullt  upp med skola, och djuren, sen på Lördag ska det vara dop för Melwin, och om jag är sjuk då så gååår jag under! VILL INTE...!
Var iaf ut en liten sväng på åkern med Charlie, kastade boll så han fick springa av sig "LITE"...
Haha han har sån  energi nu för tiden..Mamma mockat åt mig idag så går väl och tar in hästarna sen så Charlie får gå lite mer...
Suzanne körde Colin idag tror jag, han hade gått först lite idag med,.det gick bra  lät de som...
Får se hur jag mår imorgon, kan bli spännande o se!.

Ingen som vill hjälpa mig och ridutbilda Grace lite?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0