2012-04-29

Ooops..
Fullt upp i går igen, Melwin skulle döpas, så vi åkte till viken och var där ifrån halv 12 till ca kvart över 4.. (;
Jag stod med där framme eftersom jag vart "gud mor" och Jessicas bror vart " gud far"..
Det var ett roligt dop, och alla hade de trevligt.!

Idag Söndag har jag jobbat i stallet..Gick tio i 6, Oskar skjutsade mig först till Wille & Grace så dom kom ut 6 i morse.!
Vidre till nästa stall., dom kom ut ca 7.Mockade i ett skapligt tempo så efter Ca 1 timme och lite mer så var jag klar med alla 9 boxar!
Efter de så var de ganska lungt, gick och försökte få bra bilder på Colin, men den lille busen ville inte visa upp sig nå alls idag. men fick skapliga bilder ändå..!
Sen var de att byta hagar, ta in, spola ben, borsta, linda någon häst, ge lunch, ta  in resten av hästarna, fixa dom, ge kulor sen hö, sedan åka hem! (Hittade en fästing på Colin idag,mindre kul...)
Nu är jag hemma och ska ladda om för att gå till nästa stall och mocka,avmaska och dona lite.!
Sen blir det fram och äta lite tacos med några vänner!..

Imorgon är det kör dag igen i stallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0