3 April, 2012

Ledig  idag så jag gick upp till hästarna halv 7, tog ut och mockade,Charlie var också med så klart
Hem, åt frukost,kollade datorn, snabb kissa med Charlie, promenad till farmor o farfar,tog lite kaffe där sedan skjutsde farfar mig till Landins,
Var där en hel dag, borsta och mocka o dona lite (:
Sedan vart de
1. hem kollade dator
2.Stallet.borsta hästarna,
3. duscha och gav Charlie mat
4. gick upp till pappa och åt med honom
5 åkte till mamma,och var där med henne,Jessica och Melwin + hundarna.
6. VI KOLLADE HOCKEY OCH BRYNÄS VANN <3

Sen nu kommer vi till de roliga
Jag är ledig i morgon så har bara 2 lektioner  i "skolan" i veckan
nästa vecka är de ju påsklov för mig... hehe
och då tänker jag vara i stallet.
Höres i morgon,
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0