6 April - kört (:

Idag kom jag till Landin före 8,Suzanne hade selat pommen och skulle ut en sväng, så mockade åt honom sedan skulle grannen där elda igen så vi lärde ta köra Colin en sväng dirket å morgonen med.
Så efter hon kom in med Pommen så selade vi Viva och Colin.När vi kom ut emot vägen så såg Colin att dom hade börjat elda så han hoppa till lite..
Sedan gick allt bra, snubblade till 2-3 gånger bara, körde 2 svängar i berget i lungt tempo.
Efter körningen så fika vi sedan satt jag i gång med mockningen igen, halv 11 mockade jag sista boxen, brukar vara klar runt 9.. haha men denna dag var inte sig lik alls.!
Colin fick gå i lag med Pico idag, och dom sprang lite först sedan så stod dom bredvid varann som att dom har gått i lag förut men de har dom ju inte, dom vart bästa vänner direkt typ?.
Eftersom Prinsen rider på Colin så blir Colin öm i rumpan och Prinsen fick tydligen ett sår utav Colin igår..hahaha..
Borsta och fixade på efter lunch.. vid 2 fick jag se att Oskar och Charlie kom, men eftersom jag hade 4 hästar kvar o fixa så vände dom o gick hem.. snacka om vilken diss jag fick!


Wille och Grace gick ut ca halv 7 och in kvart i 5, borsta dom inte idag.
vi åkte o gav hundar mat, sedan tog vi med oss Aja och Charlie ner till mamma,
Grillade och pratade, vidare hem lämna av hundarna upp till farmor och farfar och hälsade på,
Värmlänningarna som kom inatt :))  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0