Colin. <3

Idag har jag kört Colin för första gången.Det var riktigt kul, han var jätte fin o köra, var inte direkt het eller någonting sprang på i lungt tempo bakom "Pico".
Vi körde först upp till berget och vände, sedan lite längre, vet inte hur långt, men på vägen hem körde vi upp för berget igen, så två gånger i berget körde vi idag.
Andra gången där uppe så mötte vi Amanda och Yngve som också var ute och körde..
Och de kändes så härligt att köra sig egna häst igen. (:
Lät lite i halsen uppför , men ingenting annars så de är kanske på väg bort nu?
Hoppas...hoppas..
På vägen hem vart han lite piggare, samtidigt som jag lära hålla igen honom så lärde jag tänka att inte hålla för hårt i munnen på honom. 
Jag är så glad idag, så stolt min lilla bebis har blivit stor nu <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0