En vanlig dag 24 April..

Idag gick jag till stallet runt 7, Charlie var också med, men han fick inte springa lös på stallplan idag heller. eftersom gubbarna var där idag och greja taket..
Mockade.böt vatten, fixade allt klart i stallet också så de var bara att ta in i kväll.
Sedan var de bara att gå hem duscha, tog Charlie upp till Aja så han var där ett tag.
Vidare gick jag till farmor och farfar, Jag har gått ner i vikt..Ganska tufft..
Åt hos farmor och farfar, hennes mos är ju för god!..Efter maten körde farfar ner mig till Skolan,
Vad skulle jag göra utan farmor och farfar?<3
Sedan vidare till mamma, var där ett tag. Innan jag och mamma åkte till Sandviken, där jag klippte mig,handla lite på dollar också.BÄSTA AFFÄREN! billigt och bra!
På vägen hem svängde vi upp till hästarna och gav Molly mat, Hästarna var redan inne, (fick hjälp  utav en som tog in dom åt mig)

Bjuder på en bild på Wille. förra veckan var de väl jag tog den tror ja!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0