Fredag... skönt!

Idag gick jag upp och tog ut hästarna och gick me Charlie, Grace fick gå naken ute idag, de gillade hon skarpt. (se bilden).Mockade så de var klart iaf där.
Vid 8 Körde farfar mig till Landins, där de var mockning som stod på schemat, började iaf med det.
Sen var de dags att sela ut de första hästarna som skulle köras...
Medans dom var ute så selade jag även ut Raiden som skulle gå långsamt idag. han fick även Urania på släp.. Sen var de Colins tur att gå in och bli fixad för körning.
Han gick i lag med Tapper idag 2 intervaller på rakbana, sedan 2 i berget tror jag. Han skötte sig bra sa Suzanne.! Sven erik körde Colin idag, eftersom jag inte är frisk och de ännu.
Colin hade blivit lite rädd på vägen hem, eller han är väl mest fjantig, hihi
Vände för en moppe som hängde en hjälm på, bil som stod stilla och de, bus bebis.<3
Efter alla hästar vart körda så var de borsta och dona.
Hem , åt lite mat, vidare till nästa stall.Tur att dom gick in tidigare idag, de blåste och regna när jag precis tog in dom. Annars skulle dom bli blöta och då skulle jag inte kunna borsta dom
Grace var sktigaste, haha, fast jag var nog mest när jag gick hemåt ;)


Ikväll har vi mest tagit de lungt.!

Är de nå speciellt ni vill att jag ska skriva mer om??!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0