Sån här seg dag... ;(

Börjar med att sova över till halv 7, kvart i 6 skulle jag upp för att hinna ta ut hästarna tils nästa stall..
Åkte till Grace och Wille och slängde åt dom mat, sedan vidare till Landin..
Hästarna var redan ute där så var bara att mocka och ta in lite senare,dom hade gått halv 6 i morse + att de regna ute så böt hagar vid halv 10...
Sen fixade jag Prinsen och Colin..
Halv 11 åkte jag och tog ut Grace och Wille, stängde av hagen så dom slapp gå i de värsta leran..
Vidare hem duscha, åkte fram på lektioner.Mådde väl inte riktigt bra idag men måste ju försöka ändå.. Efter de handla jag lite, vidare hem och soov till halv 5, de var så skönt.!
Om jag kan sova såhär mycket så betyder de att jag inte är frisk, egentilgen hatar jag att sova på dagarna, hela dagen blir ju förstörd..;)
Körde även 2 höbalar till stallet tog in hästarna halv 6 . borsta inte nå idag,dom var inge lortiga heller så.
Har nu i kväll gått 15 minuter med Charlie i regnet så får se hur jag mår i morgon, måste gå ut en liten sväng fast man inte är så pigg...
Mattes "gullhunn"..
Han vart så söt när han var blöt och med sina ögon.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0