Söndag, 15 April.

Igår jobbade jag vid Colins stall, sedan hem till mamma, vidare och mocka o tog in hästarna vid 4a.
Tillbaka till mamma. Oskar åkte och böt fälgar, sedan åkte vi till Åsa och Johan, vidare till Sandviken, och åt, sen till Tomas,Jessica och Melwin och drack kaffe...
Så ni kanske förstår hann aldrig att skriva nå igår, halv 12 kom vi hem..


Idag väckte hundarna mig 7, jag som tänkte sova till 8.!
Brukar få en hemsk huvudvärk om jag aldrig få försöka sova ut riktigt men men, den kommer väl någon dag kanske.
Hästarna kom iaf ut, Wille drog i väg vid leddet som vanligt, vette fan vad han börjat med...
orkar inte hålla kvar honom eller, gör så ont i händerna.!
Idag får vi se vad som händer, kankse åka in till Gävle en sväng.
Vara barnvakt åt syskonen också mamma ska till gammel mormor och hjälpa henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0