2012-08-02

Nu var det längesen igen men har fullt upp med hundar, hästar sen på kvällarna är jag mest hos vänner, vallsjön eller hos Mamma. Colin tränar på bra, finns inget att klaga på. Han ska nog gå provlopp på lördag om vädret tillåter, ingen ide om de regnar och skit, så vi får hålla tummarna att de är fint.! Idag åkte jag till stallet så hästarna gick ut vid 7, iaf några utav dom, men hagarna räcker tyvärr inte åt alla.. Har haft varg utanför här också så vågar knappt gå ut med Charlie när det är mörkt.. vill inte riskera något.. Vargen såg jag själv i måndags, och den var inte direkt rädd heller... så vem vet vad den där kan göra om den fortsätter att gå runt i våran lilla by??. vet inte vad jag mer ska skriva, jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen igen, får se om dom hjälper till eller vad dom nu hittar på. ska försöka skriva bättre i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0