Colin..<3

Ja vad ska man säga, känns som att jag bara skryter om honom.. Körde honom igen idag, körde först som vi tränar mest på nu för att han ska kunna köras själv också, Ja visst han är lite vinglig med öronen rakt fram och tycker det är kul. Men man får ju vara på sin vakt.. Colin känns fortfarande riktigt fin i träningen , har honom på bettet hela tiden även idag, har spö med mig på honom ifall han skulle göra nå tok.. 
Jag måste fortfarande tänka på att han bara är 2 år och utvecklas mer och mer... Men tänk vad fort allt har gått med Colin. Snart är han 3 och förhoppninsvis kvalar och startar. ops... 
Jag lindar Colin varje gång han har blivit körd. fram idag och runt om när han går fort.
Men jag tycker det är viktigt att vara rädd om hans ben och hela han faktsikt. Han börjar även bli gladare så träning/växt värken börjar nog ge sig lite.!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart man ska skryta om sina hästar :) Engsättra är bäst i mina ögon, även fast hon alltid blir sist :)

Svar: ja håller med. ;) Ja det kan jag förstå. hon, ja men hon har nyss börjat starta så snart kommer bättre placering (:
deddejonsson.blogg.se

2012-08-30 @ 08:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0