Fredag & trav

Idag åkte jag till stallet och Colin fick gå långsamt idag. Han har gjort de så bra i premie så förtjänar att ta de lugnt lite..Så idag tränade vi på att köra först. så klart så kom de en bil. Så Amanda körde förbi så körde hon först en liten stund. Sen körde jag faktiskt först hela vägen där vi brukar vända + hem till stallet. Colin skötte sig faktiskt. Han reagera inte ens på Björnskiten som låg mitt på vägen...! Men innan stallet så är de lite hus som han tyckte var läskiga så jag "huua" några gånger så sprang han ändå! Han verkar faktiskt lita på mig!..Så det är skönt. Han fick lätt borstning idag inge massage med borsten, han har nog lite växt verk..!Men han var mycket gladare idag än han var i Onsdags.! Lill killen min.!... Var även på trav idag, mycket fina lopp. så klart så vann Amandas häst Magic Dirt. jäklar vilken lopp. Skit duktig.! Sänkte även sitt rekord.. Hade även med mig lillasyster på trav så hon red,hoppa hoppborg och även ansiktsmålning.!Så hon vart glad, åt även mat nere på stallbacken.! Nu har ni fått reda på vad jag har gjort idag, sjukt trött börjar jag bli.. I morgon trav igen då är de V75!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att de går så bra med Colin :)

Svar: Ja de är skit kul. jag hoppas att han får vara fri i från skador.! :;)
deddejonsson.blogg.se

2012-08-19 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0