Fullt upp...

 
God kväll!
I dag har jag varit i Colin stall. Där han skulle gå intervaller, Körde först upp till rakbanan där vi kör. Allt gick bra han sprang och kolla lite på saker bara, men annars gick de bra! Colin känns fortfarande fin. jag brukar säga att han känns för bra för en 2 åring, men har ju bara kör honom kom jag på sen, eller ja "daniel " också men ändå.! Colin har utvecklas jätte bra på en kort stund..!Min lill prins<3..
Körde även Tapper sen fixa vi dom andra också...*

Wille då?
Var dit i morse och linda av bandage, lät dom stå inne, de blåste massor också..Så åkte dit efter Colin stall och stängde en "sjukhage" så han inte kan springa och göra sig illa igen. Han var mycket bättre idag. kunde stå på hela hoven inte bara tån. så det var skönt.. Så han fick gå ut ca 2 timmar innan "hovis" kom så han kände också på Wille och trodde han har sträckt sig bara, gick iaf bra att verka Wille. Han masserat Willr lite på korset eftter hovis åkte och han reagera lite där, så tror faktsikt också han har sträckt sig.. Han hallta bara lite idag när han gick ut också så. Går åt rätt håll!!..Mamma var också dit o kolla på Wille...Dom fick gå ut igen på kvällen runt 6 och kom in kvart i 9 ungefär. Dom får nog vara ute en hel dag i morgon. Men Wille får gå i "sjukhagen" ett par dagar till...<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0