Ganska lugn dag.

Idag har jag bara tagit hand om Grace & Wille.Började i morse och tog ut dom och även gav hö ute.
Jag och Charlie gick dit faktsikt..;) drygt 20 minuters promenad på morgonen, hem och åt frukost vidare tog jag moppen upp till pappa, charlie sprang bredvid ca 200 meter. Han tycker de är kul, och vilket fint steg vovven har..!
Farfar hämta mig kvart över 8 och körde mig fram till möte som jag skulle på , men vart inte alls nå klok på de..Så lär till Arbetsförmedlingen på Torsdag igen....Suck. Strul hit & dit. Farfar hämta  mig igen så jag följde med han hem och tog en kopp kaffe. Vidare hem och städa lägenheten.
Medans golven torka så åkte jag och mocka åt hästarna och gav dom lite hö även borsta dom ute...
Wille är bättre idag, så han får vara i "sjukhage" i morgon så får han gå i lag med Grace på Torsdag igen, men stödbandage får vara kvar på...Lite tjock ännu..
Åkte även och betällde ett täcke åt Colin i valbo, kommer på Torsdag el Fredag..!

Imorgon är de långsam körning i stallet igen så ska väl dit och mysa med Colin..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0