Happymind Kiss of Fire "sissi"

Nu ska jag berätta om Sissi. Vi hade henne på foder och sedan köpte vi henne,..Hon var inte en tik som man ville avla på eftersom hon är väldigt "vass" tik. Hon är mer som en hane..haha.. Hon vart min stallhund, och var med mig i stallet varje dag. vi var ute väldigt mycket. Speciellt när ja mådde dåligt. vi kunde vara ute i flera timmar. Hon var min bästa vän och lyssnade när jag pratade. ja jag lovar hon gjorde faktiskt de. En gång när jag bröt ihop och grät så kom hon och la sig i min famn...och då vart de ju nästan ännu värre, haha hon var så go. Hon låg i mitt knä tills jag vart gladare. Sissi gillar även snö, älskar att leka med snö bollar och springa i djupsnön...VI har haft väldigt kul tillsammans..! Hon skulle även vara med en gång när jag skulle köra Grace men då hoppa hon ur rockarden och sprang bredvid i stället. Hon gillar bara vissa hundar..Men tiden med Sissi förändrades när jag var tvungen att flytta hästarna så mamma fick ta över rollen på Sissi. Hon är numera nästan aldrig i stallet, ligger hemma och har det bra., Jag saknar faktiskt tiden med Sissi eftersom vi har gått igenom så mycket tillsammans. Men det är en hund som sitter långt inne i mitt hjärta..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0