2012-12-06

 
I Morse fick jag prognos på Colin av Sven Lindblom! Tack så mycket.! Mycket kul!...


 I alla fall så hade dom lovat skit väder idag, och jag bestämde mig i morse att låta Grace och Wille vara inne till eftermiddagen. Men eftersom dom var inne så var de bra väder snöa bara lite ibland.!
De fick gå ut senare än jag hade tänkt så vid 4 gick dom ut.Sent jag vet!
Det hade blåst en hel del så vi kunde inte åka upp med bilen på gården heller.!
Så medans hästarna var ute och hade tråkigt, så skotta jag ca halv timme, så man kunde komma upp med bilen. Men i kväll kom en snäll granne och skotta vägen, tusen tack! 
Vart strömavbrott som gjorde så jag inte kunde tina upp vattnet vid kvart i 6 också....
Som tur var så hade hästarna lite vatten kvar, stömmen kom tillbaka efter 2½ timme så vi åkte och natta och gav hästarna vatten sen så de vart iaf nöjda!
 
Ops... tänkte att de skulle bli ett kort inlägg men,,men..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0